O mně

Dobrý den, jmenuji se Daniel Stříbný.

Pocházím z Ostravy, kde jsem také vystudoval Ergoterapii. Momentálně pokračuji ve studiu navazujícího magisterského oboru Aplikované pohybové aktivity - poradenství ve speciální pedagogice. 

Jsem čerstvým tatínkem malého neposedy, rád jezdím na kole a cvičím s vlastní váhou.

V Ostravě také probíhá individuální ergoterapie, kterou poskytuji. 
O tom více naleznete v záložce Moje práce

Mimo to také působím online na sociálních sítích, kde se snažím dávat rodičum užitečné tipy, šířit osvětu o dětské ergoterapii a prezentovat zajimavé aktivity. Občas mě můžete zahlédnout vystupovat na různých kongresech a webinářích.

V uplynulých letech jsem absolvoval také řadu kurzů a webinářů. 

            Kurzy

  • Senzorická integrace - odhalování problémů v senzorickém zpracování a senzorické strategie (PaedDr. Jana Hrčová, Ph.D.)

  • Nápadník SocioEmočního učení - aktivity zaměřené na poznávání emocí u dětí (Mgr. Kateřina Palová, Ph.D)

  • Primitivní reflexy - jejich význam v diagnostice a terapii posturálních a pohybových poruch (Mgr. Veronika Kristková, Mgr. Tomáš Zemánek - Fyzio Beskyd s.r.o.)

  • Specifika smyslového vnímání u dětí s autismem a strategie jeho rozvoje (PaedDr. Jana Hrčová, Ph.D.)

  • Senzorická integrace v pedagogice a speciální pedagogice (PaedDr. Jana Hrčová, Ph.D.)

  • HANDLE kurz 1. stupně (Jana a Paul Baptie)
  • DaR - znakový program pro rozvoj alternativní komunikace 
  • Sensory diet course - jak pracovat s dětmi se senzorickým přetížením
  • Neuro-vývojová stimulace - integrace primárních reflexů (PhDr. Marja Volemanová, PhD.)
  • Bazální stimulace (PhDr. Karolína Maloň Friedlová, PhD.)
  • tejpování MTC tejping (Lucie Krestová)
  • Klasické masáže (Bc. David Rozbroj)

            Webináře

  • Reflex Integration Through Play
  • ROZVOJ FUNKČNÍ KOMUNIKACE u dětí s autismem - Mgr. Kateřina Chrapková, BCBA
  • Role ergoterapeuta v Alternativní a augmentativní komunikaci
  • Ergoterapie u dětí s PAS a ADHD
  • Vývoj řeči v souvislostech
  • Hra a její rozvoj u dětí s PAS z pohledu ergoterapie
  • Přístup k dětem s PAS z pohledu ergoterapie
  • Ergoterapie u dětí s autismem
  • Role smyslového vnímání u dětí
  • Ergoterapie u dětí